Kolumnit

Miksi Suomeen tarvitaan suurmoskeija?

Helsingin suurmoskeijan havainnekuva


Näyttää siltä, että Helsinkiin ollaan tosissaan puuhaamassa muslimeille suurmoskeijaa. Maan olosuhteet huomioiden tämä tulisi olemaan ainakin eteläisen Suomen islamistinen keskus. Moni ei tiedä, että Järvenpäässä on ollut jo vuosikymmeniä moskeija, jonka ns. tataarit rakensivat 40- luvulla.

Nyt jatkossa pitääkin erottaa muslimit ja muslimit. Järvenpään moskeijan ympärillä on näihin päiviin asti ollut pienehkö joukko tataareja ja muita suomalaisia käänynnäisiä, sekä joitakin yksittäisiä muualta tulleita muslimeja. Nämä muslimit ovat aivan toista maata kuin ”oikeat” muslimit, jotka tulevat oikeasta islamilaisesta maailmasta, kuten Somaliasta, Sudanista, Pakistanista, Afganistanista, Saudi- Arabiasta, Irakista, Syyriasta tai mistä tahansa Sahara-Lähi-Itä-vyöhykkeeltä. Eli ne, jotka nyt siis haluavat Helsinkiin moskeijan. Kotimuslimi voi olla vouhka, mutta on yleensä vaaraton vouhottaja, joka lähinnä naurattaa. Kun taas oikea islamilaisen maailman uskovainen muslimi on itselleen ja ympäristölleen vaarallinen aikapommi.

Jospa hiukan katsotaan mitä ruotsalaisten moskeijoiden ympärillä puuhastellaan kun kyse on oikeista kovan luokan aidoista uskovaisista muslimeista, niistä, jotka ovat tulleet Ruotsiin ”sotaa ja vainoa pakoon” eikä mistään kilteistä kotimuslimeista.

Ensinnäkin moskeijoita Ruotsissa on liki 30. Erilaisia pieniä kellaritiloja eli rukoushuoneita on jokaisessa kaupunginosassa. Puhutaan siis ihan eri mittakaavasta kuin Suomessa.

Tärkeää on, että lähes jokaisessa moskeijassa on paljastunut enemmän tai vähemmän ns. vihasaarnausta. Lievimmillään siellä saarnataan, miten oikean muslimin ei pidä lähteä kuffarien (vääräuskoiset arabiaksi) kotkotuksiin ja toisessä ääripäässä värvätään nuoria Isikseen, Al- Shabaabiin ja puhutaan sharia-lain voimaanotosta. Jokaisessa suuressa moskeijassa käy, tai on käynyt, puhumassa kovan luokan terroristeja, jotka visualisoivat kotimuslimeille, miten kuffarin kaula pitää katkaista niin, että pää tippuu jalkoihin ennenkuin vääräuskoinen ehtii kaatua.

Muutamia esimerkkejä:

Örebron Vivallan moskeija

Örebron Vivallan kaupunginosassa on Pohjolan suurin Isis-tuki. Sieltä on lähtenyt kymmeniä ja kymmeniä muslimeja Syyriaan tappohommiin. Kaupunki on jonkilaisessa katastrofitilassa sen takia, että siellä on niin vahva tuki isikselle. Nuoret menevät ja tulevat ja käyvät välillä ”kotona” hoitamassa haavojaan, kunnes taas palaavat sotaan.

Moskeijassa on käynyt puhumassa maailman vaarallisimpia muslimiterroristeja, joista osa on ollut puhtaasti värväysreissulla. Jo vuonna 2013 saatiin ensimmäisiä tietoja, että Örebron uusruotsalaiset lähtevät jihadiin ja samaan syssyyn paljastui, että moskeijassa oli saarnattu pyhästä sodasta Syyrian presidentin al-Assadin joukkoja vastaan, eli siis isiksen puolesta. Lisäksi selvisi, että moskeijassa oli ollut paikanpäällä sodassa olleita muslimeja, jotka nyt olivat houkuttelemassa uusruotsalaisia nuoria muslimeja pyhään sotaan. Imaamit kiistivät kaiken, mutta koko ajan tuli uusia paljastukia.

Lähde ylle: http://na.se/nyheter/orebro/1.2943019-sammanfattning-orebro-och-isis

Viimeksi moskeijassa on vieraillut Ruotsissa saarnamatkalla oleva muuan somalialainen Sheyk Said Rageah. Hän asuu Torontossa, mutta käy usein saarnamatkalla Ruotsissa ja kiertää monissa moskeijoissa. Herra kertoo saarnoissaan mm:

* uskovainen muslimi ei voi olla kaveri kuffarien kanssa,
* joka luopuu islamista, on tapettava,
* joka pilkkaa muhammedia, on tapettava,
* homot yms epänormaalit on tapettava,
* naisten on oltava kotona, heillä ei ole mitään tarvetta lähteä sieltä mihinkään,
* lännessä elävien muslimien on noustava nyt yhtenä rintamana osittamaan uskoaan erilaisilla
atribuuteilla kuten niqab, burka jne.

Märstan nuoret muslimit:

Tällä porukalla ei varsinaisesti ole mitään oikeaa moskeijaa, vaan hääräävät kellaritiloissa, mutta järjestävät isoja juhlia. Talvella tämä porukka yritti kokoustaa Märstan kaupungin juhlatiloissa, kutsuttuna vieraana englannissa asusteleva islamisti Dr. Haitham Al- Haddad, jonka mukaan naisten kivitys ja sharia-laki koko skaalasssa pitää ottaa voimaa, uskosta luopuja tulee tappaa, itsemurhapommituksen ihanuus, jne jne.

Kokouksen teemana oli ”pitääkö sharia- laki rysäyttää Pohjolaan kerralla vaiko hivuttamalla”. Kokous ei kuitenkaan onnistunut, sillä Märstan kaupungissa saatiin vihiä muslimien vihailtamista ja he kieltäytyivät antamasta tilojaan tällaiseen käyttöön.

Märstan nuorille muslimeille tuo ei ollut ensimmäinen kerta. He pitävät säännöllisesti isoja kokouksia, joissa puhutaan vain ja ainoastaan kovan luokan islamismista.

Lähde: http://gudmundson.blogspot.fi/2015/01/marstas-unga-muslimer-bjuder-in.html

Göteborgin Bellevue- moskeija:

Pariisin Charlie Hebdo- murhien jälkeen tämän moskeijan puuhamiehet pitivät isot juhlat. Moskeijan porukka juhlisti onnistunutta terrori- iskua ja viettivät hääjuhlaa, sillä iskujen jälkimainingeissa kuolleet muslimit olivat martyyreja. Näin ollen he pääsivät taivaaseen ja saivat ne 72 neitsyttään. Mona Walter kertoi asiasta julkisuuteen, mutta mm. Ruotsin Metro-lehti antoi muslimeille palstatilaa, jossa asia kiistettiin.

Moskeijassa käy säännollisesti vihasaarnaajia saarnaamassa kalifaatin pystyttämisestä, kuffareiden tappamisesta ja sharian voimaanottamisesta. Kuten nyt jo mainittu Sheyhk Said Rageah.

Vuonna 2011 moskeijan porukka oli epäiltynä terrori-iskun valmistelusta erääseen Göteborgilaiseen taidehalliin. SÄPO teki tuolloin mittavia kotietsintöjä moskeijan hallintotiloissa ja imaamien tietokoneet takavarikoitiin.

http://www.expressen.se/gt/sapo-slog-till-mot-moske-i-goteborg/

Myös Borlängen, Tukholman ja Eskilstunan
muslimit saavat vieraakseen Sheyhk Said Rageahin säännöllisesti. Eskilstunan moskeijahan pääsi julkisuuteen jouluna, kun, somalit polttivat moskeijansa poroksi, mutta valehtelivat loppuun asti tekijänä olleen joku ”tuntemattomaksi jääneen tuhopolttajan”.

Eskilstunan moskeija on tunnettu myös siitä, että siellä hääräävät somalit ovat ns. dawah– liikkeen edustajia. Tämä tarkoittaa lyhyesti sitä, että he haluavat allahin lain voimaan kaikkialle maailmaan. Dawah on eräänlainen islamilainen sotilaspoliisi tai shariapoliisi, joka oikoo maallistuneita muslimeja takaisin allahin huomaan. Kuinka ollakaan juuri Eskilstunassa on myös erityisen paljon nuoria isikseen lähtijöitä. Eräs somalitaustainen kunnanvaltuutettu, joka on kritisoinut moskeijan vihasaarnausta, on saanut vakavastiotettavia tappouhkauksia kritiikkinsä takia.

On tärkeää huomata, että myös Helsingin Muslimit ovat tätä dawah-porukkaa. He viettävät paljon aikaa mm. Helsingin keskustassa jututtamalla maallistuneita muslimeja. Ovat siis aivan samaa porukkaa Ruotsin dawah-muslimien kanssa.

Lähde: http://petterssonsblogg.se/2015/05/25/hatpredikant-pa-besok-i-sverige/

Uppsalan moskeija:

Täällä häärää mm. Cherin Awad, joka on rankattu kovan luokan islamistiksi. Nainen (!) saarnaa samoista perusjutuista; islami maailman valtauskonnoksi vaikka väkisin. Moskeija on tullut kuuluisaksi myös naisten pahoinpitelyn suosimisesta. Kun nuoret muslimitytöt haastattelivat moskeijan imaamia, saako naista hakata, imaami vastasi kameran käydessä, että ei tietenkään. Kun kamera suljettiin, mutta piilokamera jäi kuvaamaan, imaami kertoi, kuinka aviomies saa hakata vaimoaan jos tämä ei tottele. Kun juttu julkaistiin, toimittajatytöt pahoinpideltiin vakavasti.

Malmö ja sen moskeijat:

Malmö on vanha islamilainen kaupunki, että monissa moskeijoissa on menossa jo ties monesko sukupolvi. Kaupungissa on yhtä syvä islamilainen ”maailma” kuin missä tahansa islamilaisessa maailmassa.

Malmön ominaispiirre on se, että kaupungin juutalaiset ovat jo liki pakkoevakon edessä. Moskeijoissa juutalaisviha lietsotaan äärimmilleen ja synagoogat, ja ylipäätään juutalaiset, kokevat päivittäistä häirintää ilkivallan ja pahoinpitelyjen muodossa. Asiasta SVT:n Uppdrag Granskning-ohjelman video ”Malmön juutalaisviha” voi katsoa täältä. Tekstitys suomeksi.

Malmössa kukoistaa myös samainen Dawah- liike. Siellä nämä koiranleuat ovat jalkautuneet Malmön monista moskeijoista kadulle vaanimaan ihmisiä ja viekoittelemaan maallistuneita muslimeja takaisin uskon syvään ytimeen.

***

Tässä muutamat esimerkit. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Joka ikisessä moskeijassa Malmösta Kiirunaan löytyy tuota samaa litaniaa. Moskeijoissa yksinkertaisesti saarnataan jihadista, kalifaatista ja sharia-lain toteuttamisesta. Tämä on niin kiistaton fakta kuin se vain voi olla. Voisin luetella jokaisen moskeijan erikseen, kymmenine eri lähteineen. Sitäpaitsi kun joltain paikkakunnalta lähtee paljon muslimeja jihadiin, löytyy sieltä aina se sama yhteinen tekijä: vireä muslimielämä, jonka keskuksena on moskeija.

Ennenkaikkea moskeija aiheuttaa valtavaa ahdistusta kantaväestössä. Moskeijan ympäristössä liikkuu itsemurhapommittajan näköisiä partaisia miehiä pyjaman näköisissä kaavuissaan ja täyshunnutettuja mustaan telttaan pukeutuvia naisia. Monet isot kokoukset tai juhlat saavat alueen näyttämään lähi- Idältä. Katso vaikkapa kuva Örebron moskeijan ympäristöstä, jossa 4000 muslimia pyllisti allahille. Tämä saa kantaväestön tuntemaan itsensä muukalaiseksi. Lisäksi moskeija jollain selittämättömällä tavalla tuo ympäristöön eräänlaisen hermostuneisuuden.

Suurmoskeijaa pitää nyt vastustaa kaikin keksittävissä olevin keinoin. Ei yksi moskeija kesää tee, mutta kohta tulee toinen, kolmas, neljäs eikä loppua näy. Näin se Ruotsikin on islamisoitunut. Jokaisessa kaupungissa on moskeija tai muslimien rukoushuone. Muslimeilla on jo niin paljon valtaa, että kantaväestö ei voi oikein tehdä muuta kuin hyväksyä loputkin.

Lopuksi yksi kysymys: eroavatko Suomen muslimit jotenkin Ruotsin muslimeista? Jos Ruotsin moskeijoissa saarnataan jihadista, kalifaatista ja shariasta, miksi Suomen muslimit eivät tekisi niin?

Integraatiopyrkimyksistä huolimatta Tanskan koraanikouluissa opetetaan ankaraa sharialakia. Fatma ja Mohammed kuvasivat salaa moskeijoissa. Kävi ilmi, että naisiin kohdistuva väkivalta ja moniavioisuus ovat hyväksyttäviä.
– YLE: Sharialaki Tanskassa

Liity kannattajajäseneksi

Uusimmat uutiset

Kansalaisen verkkokauppa