Kosmetiikkajätti Maybellinea on haukuttu siitä, että se on käyttänyt parrakkaita miehiä mainostamaan uusia tuotesarjojaan. Tuotemerkki antoi meikkitaiteilija Ryan Vitan, ”Maybelline Partner”-yhteistyökumppanin, mainostaa uutta huulipunaa kahdessa Instagram-sivullaan jakamassaan mainosvideossa. Toisessa viime viikolla julkaistussa postauksessa meikkitaiteilija Zak Tayloria käytettiin myös mainostamaan uutta kesätuotetta, jonka brändi oli lanseerannut. Toimenpide herätti välittömästi kommenttivyöryn sosiaalisen median käyttäjiltä, jotka moittivat tuotemerkkiä … Jatka artikkelin Yhdysvallat: Maybelline sai ihmiset raivostumaan, kun se käytti parrakkaita miehiä uuden meikkisarjan mainostamiseen lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen