Yhdysvallat: Maybelline sai ihmiset raivostumaan, kun se käytti parrakkaita miehiä uuden meikkisarjan mainostamiseen

Kosmetiikkajätti Maybellinea on haukuttu siitä, että se on käyttänyt parrakkaita miehiä mainostamaan uusia tuotesarjojaan. Tuotemerkki antoi meikkitaiteilija Ryan Vitan, ”Maybelline Partner”-yhteistyökumppanin, mainostaa uutta huulipunaa kahdessa Instagram-sivullaan jakamassaan mainosvideossa. Toisessa viime viikolla julkaistussa postauksessa meikkitaiteilija Zak Tayloria käytettiin myös mainostamaan uutta kesätuotetta, jonka brändi oli lanseerannut. Toimenpide herätti välittömästi kommenttivyöryn sosiaalisen median käyttäjiltä, jotka moittivat tuotemerkkiä … Jatka artikkelin Yhdysvallat: Maybelline sai ihmiset raivostumaan, kun se käytti parrakkaita miehiä uuden meikkisarjan mainostamiseen lukemista